Opera-Explorer

Via deze weblog kom je meer te weten over de educatieve werking van de Vlaamse Opera. Wie zijn ze? Wat doen ze? Hoe werken ze? enjoy... Voor klachten en commentaar: jschreibers@vlaamseopera.be

18 oktober 2005

Groentjes ervaring


emelie heller
Originally uploaded by Barberine_.
Gegroet,
Ik ben Emelie en ben de nieuwe stagiaire van de educatieve dienst van de Vlaamse Opera. Mijn stage is begonnen op maandag 17 oktober. Normaal zou ik in Antwerpen stage lopen maar doordat de opera daar gerestaureerd wordt, bevind ik me momenteel in Gent. De eerste dag vind ik altijd ontzettend spannend, het onbekende zenuwbeest dringt zich aan! Deze angst was helemaal niet nodig, het was een zéér fijne eerste dag. Voor ik aan deze opleiding begon heb ik al een voeding- en dieetleer gedaan. Ik heb toen stage gelopen in 3 ziekenhuizen. Van ziekenhuis naar opera... een vreemde wending. Ik voel me hier redelijk goed op mijn gemak en dat is zeer fijn gevoel. Straks krijg ik wat meer informatie in verband met mijn takenpakket. Ik heb al 2 rondleidingen mogen meevolgen in de opera en heb mijn tijdelijke collega's al wat beter leren kennen, eindconclusie zal later bekend gemaakt worden. Ik kijk uit naar de dagen die volgen en de projecten waar ik aan mee zou kunnen werken.